חברת דור איתור ליקויי בניה מעניקה שירותי בדק בית לבתים פרטיים, דירות, רכוש משותף, חניות ועוד.

חברתנו מעסיקה מהנדסים בכירים המשמשים כבוררים מטעם בית המשפט, מהנדסי החברה בעלי ניסיון וותק ומוניטין המקנים להם ידע נרחב בתחום ליקויי הבניה וביקורת מבנים.

בדיקת הנכס הנרכש הינו תהליך חשוב שצריך לקחת בחשבון עם כל רכישת בית חדש, יד שנייה, משרד או כל מבנה אחר. רכישה כזו הינה משמעותית ומושקעת והקונה צריך להיות בטוח שהנכס הנרכש ללא ליקויי בניה ובמידה וקיימים כאלו צריך לדעת מה משמעות הליקויים אך לתקנם ומה אומדנם הכספי, זאת ניתן לברר ע"י ביצוע ביקורת מבנים.

מהנדסי החברה מבצעים ביקורת מבנים הכוללת בדיקה מקיפה של כל המערכות בבית כגון חשמל, אינסטלציה, אלומיניום, מסגרות, ריצוף, חיפויים, טיח וצבע, נגרות כל זאת בהשוואה למפרט הטכני ולתוכניות ותוך הסתמכות על התקן הישראלי, תקנות החשמל, תקנות הג"א, תקנות התכנון והבניה, הוראות למתקני תברואה ועוד.

את הממצאים (ליקויי הבניה) מעלים ע"ג דוח, הדוח הינו מפורט ומכיל בתוכו את תאור סעיף ליקוי בניה, אפשרות התיקון המומלצת ואמדן עלות התיקון.
חשוב לציין כי חוות הדעת ההנדסית של חברת דור ליקויי בניה הינה קבילה בבית משפט ומכילה בתוכה הצהרה של המהנדס על אמינותו של הדוח, פרטי ניסיונו של המהנדס וחתימתו כמו כן חוות הדעת מלווה בציטוטים מהתקנים הרלוונטיים לכל ליקוי בניה.

דוח ליקויי בניה

דוח ליקויי בניה מוגש לקונה מספר ימים לאחר ביצוע ביקורת המבנים.
על הקונה להגיש את דוח ליקויי הבניה לקבלן וזאת ע"מ לידע אותו על הליקויים הקיימים במבנה. מומלץ לשלוח את הדוח בדואר רשום עם אישור מסירה וזאת כדי לוודא שהקבלן אכן קיבל את הדוח ולא יוכל להתנער מאחריות בשלבים מאוחרים יותר.

אין צורך לחשוש, זאת זכותכם המלאה לבצע ביקורת מבנים בנכס שלכם. כיום קבלנים ומוכרי דירות יד שנייה מודעים להתפתחות בתחום זה ומקבלים את ביקורת המבנים בהשלמה מלאה.

על פי חוק המכר (דירות), תשל"ג-1973 צריך לתת לקבלן הזדמנות לתקן את הליקויים הקיימים בנכס:
4ב. זכות תיקון אי-התאמה (תיקון: תש"ן)
התגלתה אי-התאמה או אי התאמה יסודית הניתנות לתיקון, על הקונה לתת למוכר הזדמנות נאותה לתקנה, ועל המוכר לתקנה תוך זמן סביר

לאחר שנתנה לקבלן הזדמנות ובמידה ולא תוקנו ליקויי הבניה בנכס ניתן יהיה לפנות לעו"ד להוצאת מכתב התראה לקבלן.
חברתנו ממליצה על עו"ד המתמחים בתחום ליקויי בנייה, בעלי ניסיון בתחום והצלחות מרובות.
במידה והקבלן לא נענה למכתב ההתראה ולא מראה נכונות לבצע תיקונים ניתן יהיה לפנות לערכאות משפטיות.

בחברת דור ליקויי בניה קיימת מחלקת שירות לקוחות בה ניתן להיעזר בכל נושא הקשור לליקוי הבניה בבתכם .