בדק בית ובדיקת מומחה לדירות יד שנייה

רובנו מגשימים את חלומנו וקונים בשלב זה או אחר את בית חלומותינו.

ישנם אנשים שקונים דירה יד שנייה וזה יכול להיות בית ישן מאוד אפילו יותר מבוגר מהדיירים שרכשו אותו ויש כאלה שרוכשים בית ישן אך משופץ מאוד.

ובדרך כלל שקונים דירה ישנם המון הוצאות שלא לקחנו בחשבון וההוצאות הללו מגיעות כמו רעם ביום בהיר והסכומים יכולים להגיע לעשות אלפי שקלים .

על מנת לצמצם את הנזק או את ההפתעות הלא כל כך נעימות חשוב מאוד להזמין מומחה לבדק בית שזהו בעצם מהנדס שיודע להבחין בעזרת מכשור וידע בבעיות שקיימות או בבעיות עתידיות בבית כמו טרמיטים חשמל אינסטלציה ריצוף וכ"ו .

התפקיד של המומחה לבדק בית שהוא המהנדס לבדוק את ביתנו ביסודיות וכאשר הוא יסיים את הבדיקה נקבל דו"ח אשר בו מפורטים כל הליקויים בביתנו כיצד צריך לתקן אותם בצורה הכי מקצועית וכמה יעלה תיקונם .

ובעצם כאשר אנחנו מקבלים את הדו"ח של המומחה לבדק בית אנחנו יכולים לדעת מה יהיו פחות או יותר ההוצאות בדירה ולא נהיה מופתעים או חסרי כל כאשר הבעיות יצוצו בעתיד.

לפני שמזמינים מהנדס שהוא מומחה לבדק בית צריך לוודא כי המהנדס הוא בעל ניסיון רב מומלץ ביותר מהנדס שהוא מתפקד כבורר מטעם בית משפט וכמובן שהוא עובד בחברה עם שירות טוב שיש להם ותק בתחום והמלצות מלקוחות וכמובן שהדו"ח יהיה קריא וברור גם לאנשים שהם לא מהנדסים.

כמו למשל חברת "דור איתור ליקוי בנייה".שעונה בעצם על כל הדרישות שציינתי ובעצם אנחנו נוכל להיות רגועים שהדו"ח שנקבל אמין קל ופשוט להבנה והכי חשוב אמיתי .

ולסיכום:

לא קונים דירה יד שנייה לפני בדיקה של מומחה לבדק בית .