חברת החדשות ותוכנית חסכון שווה בדיקה בחנה לאחרונה את כל תחום הנדלן על כל מרכיביו ואחת מהן הינה בדק בית לדירות חדשות לפני קבלת מפתח מהקבלן ודירות יד שנייה לפני רכישה.
הפרמטרים שעמדו לנגד עיניהם היו: מי חברת המהנדסים, כמה זמן היא קיימת בשוק, היקף פעילות, כיסוי השרות אותו היא מעניקה ללקוחותיה, יעילות תוצאות הבדיקות,מבנה דוח הליקויים, שרות לקוחות, זמינות, לקוחות ממליצים ועלויות השרות. לצפייה מתוך התכנית וידאו שווה בדיקה עם בדק בית דור
יש לציין שאנו בחברת בדק בית דור קיימים מעל 13 שנים ומעסיקים מהנדסים מענף הבנייה בעלי וותק מינמלי של 25 שנים שהינם מומחים מטעם בית המשפט ובעלי הסמכה לשמש כבוררים מטעמו.
חברת דור הינה חברה ארצית בעלת שני סניפים ופעילות שלנו הינה בכל חלקי הארץ.
אנו יודעים שתהליך קבלת הדירה ואיתור הליקויים הינו תחום שרק למעטים יש את הידע כדי לאתר את הבעיות בבית/ דירה ואת הכרת התקנות הבניה (כדי לעמוד על כך שאכן מדובר בליקוי) מול הקבלן, לכן בשרות שאנו מספקים ישנו כיסוי לבדיקה הנדסית מלאה והפקת דו"ח ממצאים, לאחר התיקונים של הקבלן תינתן בדיקה הנדסית נוספת כדי לעמוד על טיב התיקונים והפקת דו"ח נוסף, כאשר על הממצאים שלא תוקנו כשורה או לא ניתן להם מענה אנו מפנים לעורכי דין אשר מתמחה בתחום ליקוי בניה להמשך טיפול, הכולל מכתב התראה ללא עלות נוספת. כמו כן אנו נותנים שרות של גיבוי הדו"ח ומתן עדות הנדסית בבית המשפט של המהנדס הבודק.
רובו המכריע של לקוחותינו אינם מגיעים לערכאות משפטיות וזאת מחוזק הדוחות אותם אנו מפיקים אשר אינם קנטרנים, מנופחים או שאין להם אחיזה משפטית.
הזמינות לשרות אצלנו הינו עד חמישה ימים כאשר הדו"ח מופק תוך חמישה ימי עבודה והוא כולל פירוט מלא ופרטני של כל ליקוי וליקוי, אופן ביצוע התיקון, מיקומו בנכס, אסמכתא משפטית לקיום הנזק, יחידות מידה(יחידות, מ"ר, כמות וכו") עלות כל יחידה ועלות סופית.
יש לנו עשרות אלפי לקוחות מרוצים וממליצים בכל חלקי הארץ.

לאחר שנבחנו כל הפרמטרים הנ"ל נבחרה חברת דור ליקוי בניה כדי להשתתף בתוכנית ולהציג מהו התהליך ביקורת מבנים שצריכים לעבור כיום רוכשי דירות חדשות וישנות.