בשעה טובה ולאחר שנים של עבודה קשה ומאומצת וחיסכון של שקל לשקל, הצלחתם לרכוש דירה או להחליף דירה לבית גדול יותר, מוצפים התרגשות וציפייה. אולם, בטרם תיכנסו אל ביתכם החדש ותתרווחו בו, חשוב לבצע בדק בית- ביקורת מבנים הנדסית רחבה ומקיפה, לאיתור ליקויי בניה במבנה, המבוצעת בידיי מומחי בניין מוסמכים ומנוסים אשר יבטיחו לכם כי אין במבנה ליקויים גלויים וסמויים מן העין, שעלולים לפגוע בערכו של הנכס, להוות מטרד משמעותי, לשבש את איכות חייכם ואף לסכן את חייכם במקרים קיצוניים.

מהי ביקורת מבנים?

ביקורת מבנים הינה בדיקה הנדסית הנעשית ע"י מהנדס מומחה לביקורת מבנים ומאתרת ליקויים בנכס, ליקויים בטיחותיים ואסטתיים, לרבות ליקויים פוטנציאלים ואת הסיבות לליקויים. בנוסף לכך, הבדיקה מאמתת את אמינות הבנייה מול תקנות וחוקים בענף הבניה הקבועים בחוק ובהם: המפרט הטכני והחוזה, חוקי תכנון ובניה, חוקי הג"א, דרישות משרד השיכון, הוראות למתקני תברואה, ועוד.

בסיום ביקורת המבנים מקבלים בעלי הנכס חוות דעת הנדסית מקצועית ומהימנה, הכוללת המלצות לרוכשי הנכס בנושאי התיקון, אומדן עלויות התיקון, המלצות למו"מ עם המוכר לגבי קיזוז הליקויים מעלות הנכס, לרבות תצהירים מקצועיים ואמינים המחויבים וקבילים בבית משפט.

ביקורת מבנים – הבטיחו את ההשקעה הגדולה בחייכם

ביצוע ביקורת מבנים בכל שלבי הבניה, לפני רכישת דירה חדשה, דירה יד שניה ולאחר ביצוע עסקת מקרקעין –  אינה עוד מותרה כי אם צורך מחייב לשם הבטחת בטחון בני הבית ומניעת הפסד כלכלי עצום בהשקעה הגדולה בחיי כל אדם. יש לבצע מס' פעמים ביקורת מבנים תוך כדי הקמת הנכס ובמקרה של נכס ישן, או משופץ- כדאי לבצע ביקורת מבנים כוללת ויסודית אחת. מטרתו של הליך ביקורת מבנים הינה לאמוד את אורך חיי המבנה מבחינה בטיחותית, לצד אסטטיקה וחזות, מבלי הצורך בפעולות חיזוק המבנה ושיקומו. החוק בישראל קובע כי קיימת תקופת אחריות של קבלן (או מוכר) על נכס שנמכר, ובכלל זה לפני/ אחרי חתימת העסקה וגם במקרים בהם המבנה נפגע עקב פעילות (או חוסר פעילות) של גורמים אחרים שאינם תלויים בבעלי המבנה.

חברת דור ביקורת מבנים

חברת דור ביקורת מבנים המובילה בענף איתור ליקויי בניה, ליווי ופיקוח בניה, שרות שמאות מבנים, מקרקעין, בדיקת אקוסטיקה וביקורת בידוד אקוסטי בדירות חדשות או רכוש משותף. החברה מעמידה לרשותכם צוות מהנדסים בעלי ותק עשיר בן למעלה מ-30 שנה אשר בדקו ב-16 שנות קיומה של החברה אלפי דירות חדשות ובגינם פוצו אלפי לקוחות הן בתיקונים של הליקויים והן בפיצוי כספי.

  • מקצועיות בביצוע ביקורת מבנים לנכסים פרטיים, משותפים ועסקיים.
  • ליווי ופיקוח בניה לאורך כל שלבי הבניה להבטחת תוצאות בניה איכותית ובטוחה.
  • שרות שמאות מבנים ומקרקעין
  • מכשור כלי בדיקה ומדידה וטכנולוגיות חדישות לביצוע ביקורת מבנים מהימנה.
  • איתור מכלול ליקויי בניה: גלויים, מוסתרים ואינם ברי צפייה בעין בלתי מקצועית.
  • צוות מהנדסי בנין בוגרי הטכניון, בוררים מאת בית המשפט, מיומנים ומקצועיים.
  • דו"ח ביקורת מבנים ע"י מהנדס מומחה, קביל כראייה משפטית, מפורט ושקוף, ובכללו המלצות לתיקון הכשלים ופיצוי בגינם.
  • סיוע מקצועי בהתמודדות מול הקבלן, מוכר הנכס או מי מטעמם.
  • יעוץ מקצועי ושירות אישי לאורך כל הדרך ועד מימוש מלוא זכויותיך.

נשמח לעמוד לשרותך בכל עת.