בדק בית הדסי נועד לבצע בחינה מדוקדקת לדירה, לשלול המצאות ליקויי בניה ומפגעים שונים, אשר במידה ולא יטופלו – יחמירו ויהוו סכנה של ממש לבטיחות בני הבית, כמו גם יביאו לירידת ערך הנכס והפסד כספי. בדק בית המבוצע ע"י מהנדסים מומחים בתחום, יסרוק את כל המבנה, חומריו ואיכות בנייתו, כמו גם את ההלימה בין הקיים בפועל לבין תוכניות הבניה שהובטחו ולחוקי הבניה בישראל. חשוב לערוך סקר ולקבל המלצות כנות אודות חברת בדק הבית שאת שירותיה אנו רוצים לשכור, על- מנת להבטיח יעילות הביצוע, אמינות ונאמנות, ומעל לכל בטיחות!
עומדים בפני רכישת בית או דירה?בונה בית פרטי? אל תוותרו על ביצוע בדק בית לאיכות המבנה ובטיחותו, כך שגם אתם תוכלו לישון בראש נקי מטרדות ודאגות מיותרות.

מה נכלל בבדק בית?
בדק בית נועד לבדוק את איכות הבניה לאורך כל שלביה, ובכלל זה נכללים גם שיפוצים כללים במבנים, ואיתור ליקויי בניה במבנים קיימים ו/או ישנים, מבני ציבור ותעשייה: ליקויי שלד, סדקים ופיצוצים, נזילות ורטיבות, תשתיות חשמל ואינסטלציה, איטום ובידוד, ריצוף ועוד רבים אחרים. תוצאות בדק הבית מאומתים כנגד מפרטי בניה שהובטחו בהסכם המקרקעין ומול תקנות ונהלי ענף הבניה בישראל. בחוק נקבעה תקופת אחריות הקבלן/מוכר הנכס לליקויי בניה שנמצאו בו, ובכלל זה לפני/אחרי חתימת העסקה וגם במקרים בהם המבנה נפגע עקב פעילות (או אי פעילות) של גורמים חיצוניים, כגון: שכנים, רשויות, עירייה וכד'.

דו"ח מהנדס מומחה
בסיום בדק בית יקבל מזמים העבודה חוות דעת הנדסית מקצועית ומהימנה, המפרטת את כל ליקויי הבניה שאותרו במבנה, כמו גם המלצות אודות התיקון הנדרש, אומדן עלויות התיקון, המלצות למו"מ עם הקבלן/מוכר לגבי קיזוז הליקויים מעלות הנכס, לרבות אסמכתאות, ותצהירים מקצועיים ואמינים המחויבים וקבילים בבית משפט. הדו"ח נערך ע"י מהנדס בנין מוסמך בחוק לביצוע בדק בית הנדסי, המעלה בצורה רשמית וקבילה את כל "אי ההתאמות" והליקויים בדירה על דוח בו מפורטים כל הממצאים עם האסמכתא הסומכת בחוק, תאור העבודה הנדרשת לתיקונם (אם ניתן) ואומדנם הכספי ע"פ מחירון ואי התאמות לפי הערכות שמאי לקביעת ירידת ערך.

חברת דור בדק בית
עולם בדק בית הינו תחום אשר תפס תאוצה בשנים האחרונות, עקב מודעות הציבור שהתעוררה לאחר מקרים רבים בהם רוכשי דירות חוו מפח נפש והפסדים כלכליים למכביר. חברות בדק בית רבות מציעות שירותי ביקורת מבנים ברמות שונות ומשום כך מומלץ וראוי לבחון באיזו חברה אנו בוחרים לביצוע איתור ליקויי בניה.
חברת דור בדק בית וביקורת מבנים, מובילה בענף איתור ליקוי בניה במבנים – 30 שנות מקצועיות, שירות ואמינות מעל לכל!

• בדק בית במהלך בניה, לפני רכישת דירה ולאחר איכלוס הבית
• מומחיות בביצוע ביקורת מבנים לאיתור ליקויי בניה
• ליווי ופיקוח בניה לאורך כל שלבי הבניה.
• שרות שמאות מבנים ומקרקעין
• בדיקת אקוסטיקה וביקורת בידוד אקוסטי בדירות חדשות
• בדק בית לבתים פרטים, דירות, בניינים ורכוש משותף, בדק בית לעסקים
• צוות מהנדסים, בוגרי הטכניון, בעלי ותק ומיומנות רבת שנים, בוררים מטעם בתי משפט.
• דו"ח בדק בית מומחה, קביל כראייה משפטית, מפורט ושקוף, ובכללו המלצות לתיקון הכשלים ופיצוי בגינם.
• אלפי סיפורי הצלחה משפטיים ללקוחות בדק בית בפן המעשי והכספי כאחד.
• יעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל הדרך

הצוות המקצועי שלנו
החברה מונה בקרבה שורת מהנדסי בניין מומחים בתחום ליקויי הבניה וביקורת מבנים, המשמשים כבוררים מוסמכים מטעם בתי המשפט בארץ, וחוות הדעת אותן הם מעניקים, משמשות כראיות קבילות בכל תביעה וניהול מו"מ. חברת דור איתור ליקויי בניה מעניקה שירותי בדק בית לבתים פרטיים, דירות, רכוש משותף, חניות ועוד.
זכרו! בדיקת הנכס הנרכש הינו תהליך חשוב שצריך לקחת בחשבון עם כל רכישת בית חדש, יד שנייה, משרד או כל מבנה אחר. רכישה כזו הינה משמעותית ומושקעת – ההשקעה הגדולה בחיי כל אחד מאיתנו ומשכך, הקונה צריך להיות בטוח שהנכס הנרכש הינו בטיחותי וכדאי וכי אינו רוכש "חתוך בשק" אשר ירד לטמיון…
צוות המומחים של חברת דור בדק בית חרטו על דגלם הענקת שירות מכוון לקוח, המבטא מקצועיות, איכות, יחס אישי, ייעוץ מקצועי, אחריות ואמינות מעל לכל.
נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת.